FANDOM

Εθνικό αυτοφαυλιστικό για την Ελλάδα, η οποία παρομοιάζεται με τη Βενεζουέλα. Αιτία ο θαυμασμός των Συριζαίων για το καθεστώς του +μακαριcτού+ Ούγκο Τσάβες ή και του Νικολάς (Ρη)Μαδούρο ως Τσάβες από τα Λιντλ και η ιδεολογική συγγένεια του Συριζανέλ εθνολαϊκισμού με τον μπολιβαριανό εθνολαϊκισμό του καθεστώτος στη Βενεζουέλα. Ο όρος χρησιμοποιείται πολύ από φιλελεύθερους και άλλους δεξιούς που θεωρούν ότι ο Σύριζα οδηγεί εκ προθέσεως ή ντε φάκτο την Ελλάδα σε μια βενεζουελοποίηση, και σε μια απομάκρυνση από τον δυτικό Πρώτο Κόζμο, ως μη όφειλε.

Σύγκρινε με Βενιζουέλα: απάντηση των Συριζαίων και άλλων αριστερών για την πολιτειακή και δικαστική αυθαιρεσία που επικρατούσε επί Σαμαροβενιζέλων.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

  1. Βενεζουελλάδα. Η άρνηση της ελληνικής κυβέρνησης να στοιχηθεί με την καταδικαστική απόφαση των υπολοίπων χωρών της ΕΕ που οδήγησε στη ματαίωση της επιβολής κυρώσεων σε ένα καθεστώς που καταλύει προκλητικά κάθε ίχνος Δημοκρατίας και λαϊκής κυριαρχίας, δείχνουν ότι παραμένει προσκολλημένη στα πρότυπα των παραδοσιακών αριστερών κομμάτων προέλευσής της. Απλά ο Μαδούρο έχει αντικαταστήσει τους διάφορους Ζίβκοφ, Χόνεκερ, Τσαουσέσκου, Κιμ Ιλ Σουγκ κλπ.

Ακόμα και οι δεκάδες νεκροί στους δρόμους δεν συγκινούν την Αριστερά που έκαψε την Αθήνα μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Λες και είναι διαφορετικοί οι δολοφονημένοι αντικαθεστωτικοί νέοι της Βενεζουέλας.Όπως ήταν τότε διαφορετικό το τάνκ του Πολυτεχνείου από τα τανκς της Πράγας. Το «ηθικό πλεονέκτημα» της Αριστεράς συνεχίζει να απομυθοποιείται και στη Βενεζουέλα. (Από το metarithmisi.liberal.gr)

  1. Αποκτάμε γερά ερείσματα σε όλον τον κόσμο. Μέχρι και ένωση προβλέπω με τη μητέρα Βενεζουέλα. Είναι και ευκολάκι: θα λεγόμαστε Βενεζουελλάδα. Άντε με το καλό να στρενγκθώσουμε τις σχέσεις μας και με τον Κιμ, να δουλέψουν λίγο και τα κομμωτήρια. (Έφη Θάνος Τζήμερος στο Φέισμπουκ)
  2. Ας υποθέσουμε ότι στον Ολιμο (φανταστικός Δήμος στην Βενεζουελλάδα), είμαστε όλοι πιστοί Μουσουλμάνοι. Μια παρέα ρομαντικών, που έβαλε σαν στόχο την ανάδειξη /αξιοποίηση των αρχαιοτήτων του Δήμου και την αναστήλωση ενός τζαμιού 800 ετών και πάνω που βρίσκεται σε ένα όμορφο κτήμα που ας το πούμε «κτήμα Τραχουλάνου-Γέρχωνες», ζητά από τον ιμάμη να δώσει άδεια να ξαναγίνει λειτουργία στο τζαμί όπως και γινόταν αιώνες τώρα και είχαν σταματήσει για μια δεκαετία. Τι θα είχε γίνει ? Προσωπικά πιστεύω ότι ο ιμάμης θα έδινε με χαρά την άδεια για να ικανοποιήσει την επιθυμία των πιστών μουσουλμάνων του. Στον ορθόδοξο Ολιμο όμως εχουμε την πολυτέλεια να κλειδώνουμε εκκλησίες. Δεν πειράζει..Καλό Πάσχα- Καλή Ανάσταση φίλες και φίλοι.. (η ιστορία είναι εντελώς φανταστική και οιαδήποτε συσχέτιση με πραγματικά πρόσωπα και τοποθεσίες είναι εκτός πραγματικότητας). (Εδώ).

Also on FANDOM

Random Wiki