FANDOM

Ξενοδοχείο (συνήθως ημιδιαμονής) που απευθύνεται σε άστεγα ζευγάρια που θέλουν να κάνουν έρωτα, συνώνυμα: γαμοτέλ, πεναλτάδικο, γαμάδικο κ.ά. Ο όρος είναι παλαιάς κοπής και ελαφρώς βίντατζ σήμερα, αναφερόμενος σε μια εποχή όπου το σεξ χωρίς στεφάνωμα ήταν πιο δύσκολο και τα ζευγαράδικα επιτελούσαν ένα σημαντικό κοινωνικό λειτούργημα. Κατ' επέκταση ως ζευγαράδικο μπορεί να χαρακτηριστεί οποιοσδήποτε χώρος φιλικός για ζευγάρια, λ.χ. πάρκο ή δασάκι σε στυλ Φιλοπίπου/ Ψώλυγουντ Λυκαβηττός, ζευγαρονήσι, μπαράκι φιλικό σε φασώματα κ.ο.κ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

  1. Εν Αθήναις στα ζευγαράδικα

Κλειστό εδώ και χρόνια το μικρό γνωστό "ξενοδοχείο". Υπάρχουν αρκετά στο Κέντρο της Αθήνας που έχουν κλείσει... Πώς να σταθούν όταν με τα χρόνια άλλαξαν πολλά ....λουκέτο και στα ζευγαράδικα ξενοδοχεία κάποιας ανύπαρκτης κατηγορίας που  έτσι για την άδεια τυπικά είχαν κάποιο γράμμα του αλφάβητου. Λειτουργούσαν με συγκεκριμμένο γκρούπ πελατών....παράνομα ζευγάρια και πληρωμένος έρωτας. Παράνομα ζευγάρια τότε υπήρχαν σήμερα ακούγεται αστείο....εφ΄όσον δεν είχε μπει στεφάνι δεν υπήρχε νομιμότητα. Πάσχιζε ο νεαρός να πείσει την νεαρά προκειμένου να περάσει το κατώφλι του ξενοδοχείου....αν τους έβλεπε κανένα μάτι έπρεπε να βρεθεί άμεση ημερομηνία στην εκκλησία για γάμο ή για κηδεία. Οι καλντεριμιτζούδες ήταν οι μόνιμες πελάτισσες ...σχεδόν απ΄έξω από την είσοδο η πιάτσα και ο ξενοδόχος τράβαγε τρέσα στο χαρτί για κάθε πελάτη... Πληρωμή με το κομμάτι... Να μην ξεχάσω και τα ευτράπελα...Πολλοί επαρχιώτες που ερχόντουσαν στην Πρωτεύουσα της Αθήνας την Ομόνοια και δεν γνώριζαν τα κατατόπια έμεναν σε αυτά τα ξενοδοχεία. Ένας φουκαράς από αυτούς είχε έρθει με την γυναίκα του και έκλεισε δωμάτιο σε ζευγαράδικο. Το βράδυ που έπεσαν να κοιμηθούν γινότανε ο κακός χαμός στα διπλανά δωμάτια με την ανύπαρκτη μόνωση αλλά και φασαρίες στους διαδρόμους με νταβατζήδες και ιερόδουλες για την είσπραξη. Η επαρχιώτισσα τα έβαλε με τον άντρα της για το στέκι που είχε όταν ερχότανε μόνος του για δουλειές. Την λύση έδωσε η Άμεση Δράση. Στην Πλάκα ήταν κυριλέ η κατάσταση τέτοιων ξενοδοχείων με επώνυμους πελάτες που είχαν τις δουλειές τους στο Κέντρο. Υπήρχε διακριτικότης και εχεμύθεια αλλά και διαφορετικές τιμές χρέωσης. Τέλος οι γκαρσονιέρες στο Κέντρο της Αθήνας γνωστές και ως ερωτικές φωλιές είχαν ενοικιαστές τους περισσότερο εύπορους. Η εχεμύθεια με το αζημίωτο του θυρωρού εξασφάλιζε την ασφάλεια.

  1. Αξιοπρεπές, δεν βρίθει από βιζιτούδες, δεν θα δείτε περίεργες φιγούρες να περιφέρονται εντός ή εκτός ξενοδοχείου. Ζευγαράδικο μεν,οικογενειακό δε. (Από παρουσίαση ζευγαράδικου στο Ιντερνέτι).
  2. Αντάμωμα στο ματς μουτς ενός split-screen σε ζευγαράδικο χλίδα με υπόκρουση το «Inside my Love» της Μίνι Ρίπερτον. (Από σινεσάιτ).
  3. Αυτοί που σου μιλάνε γιατί το κάνουν; Είναι σαν να κλείνουν ραντεβού σε ζευγαράδικο και να πηγαίνουν μόνοι τους. (Ειρωνική κριτική σε ντεκαφεϊνέ χρήση ζευγαράδικου αλλού στο Ιντερνέτι).

Also on FANDOM

Random Wiki