FANDOM

Ή πιο απλά Κιμ πάτα το!

Ο λόγος είναι για τον Κιμ Γιονγκ Ουν, δικτάτορα της Βόρειας Κορέας, και την απόκτηση πυρηνικών όπλων από τη χώρα του.

Η έκφραση Κιμ πάτα το ή Κιμ πάτα το κουμπί λέγεται με ένα είδος ενόρμησης θανάτου, όταν παρατηρείται ένα ακραίο κακό ή παράλογη συμπεριφορά ή παθολογία και κάποιος σχολιαστής της θεωρεί ότι δεν αξίζει να ζει άλλο κανείς στον μάταιο τούτο κόσμο, -ή και να υπάρχει εν γένει ο μάταιος τούτος κόσμος-, οπότε είναι καλύτερο να πατήσει ο Κιμ Γιονγκ Ουν το υποτιθέμενο κουμπί εξαπόλυσης πυρηνικής βόμβας που θα άρχιζε έναν πυρηνικό πόλεμο οδηγούντα σε πυρηνικό ολοκαύτωμα τον πλανήτη.

Kim pata to

Ανάλογη έκφραση είναι το Μέρκελ τράβα την πρίζα. Μπορούμε να κάνουμε μια μικρή παρατήρηση (που δεν έχει απόλυτη αξία) ότι το Μέρκελ τράβα την πρίζα το χρησιμοποιούν περισσότερο αυτοί που είναι απηυδησμένοι με τις παθολογίες της Ελλάδας, λ.χ. φιλελέδες, δυτικόφιλοι κ.τ.λ., οπότε αφού η Ελλάδα δεν σώζεται, καλύτερο είναι η Μέρκελ να προβεί σε μια ευθανασία ή δημιουργική καταστροφή. Αντιστρόφως, το Κιμ πάτα το το χρησιμοποιούν συχνά αντιδυτικοί και αριστεροί που ασκούν κριτική σε κατά τη γνώμη τους λανθασμένες πολιτικές της Ευρώπης ή της Δύσης ή γενικότερα σε έναν θεωρούμενο παράλογο χαρακτήρα του καπιταλισμού τουλάχιστον στη μετανεωτερική ή ύστερη νεωτερική φάση του, οπότε και παροτρύνουν έναν εμβληματικό εξωδυτικό δικτάτορα (τον τελευταίο λίγο πολύ) να εξαπολύσει μια πολύ ευρύτερη καταστροφή του δυτικού πολιτισμού και μαζί και του πλανήτη εν ανάγκη. Όπως και να το κάνουμε, είναι μια έκφραση πιο κομμουνιστόκαυλη ή, θα λέγαμε, μια ειρωνική και υπονομευτική ανάληψη του φιλελεύθερου στερεοτύπου ότι η Βόρεια Κορέα είναι το απόλυτο κακό.

Αυτός ο εντοπισμός δεν ισχύει πάντοτε γιατί μπορεί και ο οποιοσδήποτε μη αριστερός να απηυδήσει με την κατάστα και να ευχηθεί το πυρηνικό ολοκαύτωμα ή μπορεί κάποιος να ευχηθεί ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα ειδικά για την Ελλάδα και τις παθολογίες της, όπως ακριβώς και στο Μέρκελ τράβα την πρίζα. (Τα πρώτα παραδείγματα λ.χ. που δείχνει ο γούγλης αναφέρονται περισσότερο σε ελληνικές παθολογίες). Συχνά λέγεται μετά από φαινόμενα υπερβολικής παρακμιακής χλιδής. Φαινόμενα δηλαδή που αν είχαν συμβ

Delacroix

εί προ κρίσης θα λέγαμε απλώς σχολιάζοντάς τα για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, όταν εξακολουθούν να συμβαίνουν ακόμη και μετά την κρίση και δεν υπάρχει πλέον καμία ελπίδα, λέμε Κιμ πάτα το κουμπί. Η έκφραση δίνει φωνή σε μία διάθεση αυτοκαταστροφής μέσα από την υπερβολική σήψη και παρακμιακή έξαρση της πολυτέλειας, κάτι σαν αυτό που πρέσβευαν οι αιρέσεις του αντινομισμού, που προσδοκούσαν την έλευση του εσχατολογικού Μεσσία μέσα από την αποκορύφωση της αμαρτίας. Φανταζόμαστε μια φάση σαν τα όργια του Σαρδανάπαλου λίγο πριν καταστραφεί η αυτοκρατορία του από τους Μήδους, όπως τα αναπαριστά σε οριενταλιστικούς πίνακες ο Delacroix. Ή κάτι σαν αυτό που ο Ραμφοκοέλιος ονομάζει μηδενισμό εκτεινόμενο "από την Κύπρο μέχρι το Βλαδιβοστόκ".

Η έκφραση έχει μεγάλη διάδοση στα κοινωνικά μήντια, όπου τοποθετείται συχνά στο τέλος ποστ που αναφέρονται σε μια ακραία κακή, παθολογική και παράλογη κατάσταση.

Για μια κριτική ματιά στην έκφραση, βλ. το σημείωμα της μπλογοτέχνιδος Βέρας Φραντζή με τίτλο Το απόλυτο τίποτα της ηθικολογίας του "Κιμ πάτα το κουμπί" .

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

  1. Με κούρασε όλη αυτή η μπουρδολογία, αν και δεν παλεύεται η ζωή αλλιώς στην Ελλάδα, παρά μόνο να πουλάς τρέλα στην τρέλα. Κιμ πάτησέ το, το γαμημένο, δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω. ΄Οχι άλλο λούμπεν!!! Σε κλείνω γιατί ο Παντελίδης τραγουδάει τώρα το «Θεσσαλονίκη μου γλυκιά, καμιά στον κόσμο άλλη», νομίζω του Σφακιανάκη είναι αυτό. (Γράφει ο Πιτσιρίκος)
  2. Ετσι ειναι οπως τα λεει ο Κιμ. Τα πυρηνικα δημιουργουν ισορροπια στον πλανητη. ... Kim πάτα το κουμπί παιδί μου να ησυχάσουμε. (Από στιγμή έξαρσης στο Μακελειό τζη αρ).
  3. Μεγάλε Κιμ πάτα το κουμπί να γλυτώσουμε από το φραπεδοφόρο!  
  4. Η Ευρωπαϊκή Ένωση βοήθησε τον Ερντογάν να κερδίσει τις εκλογές. Σχόλιο: Κιμ το κουμπί γαμώτο πια! (Από το Φέισμπουκ)  

Read more: http://pitsirikos.net/2016/01/%cf%80%ce%ac%cf%84%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%b9%ce%bc/#ixzz3zd5fzerf

Km pata to

Also on FANDOM

Random Wiki