FANDOM

Κυριολεκτικά είναι μια ομάδα ανθρώπων που δένονται ως παρέα μέσα από τη συμμετοχή τους σε κοινά σεξουαλικά όργια. Εδώ η έμφαση είναι στο πώς θα μπορέσει κατ' αρχήν να δομηθεί μια πετυ-χυμένη παρτουζοπαρέα, η οποία κατ' αρχήν θα αποτελείται από αγνώστους ή λίγο γνωστούς αλλά και μετά πώς θα συντονιστεί ("να οργανωθούμε βρε παιδιά") και θα ρολάρει, πράγμα δύσκολο όσο αυξάνουν τα ετερόκλητα μεταξύ τους άτομα.

Κάπως πιο μεταφορικά ονομάζεται έτσι μια κλίκα όπου ο ένας βοηθά και προωθεί τον άλλο, καθώς τους δένουν διάφορα κρυφά, όπως λ.χ. κοινά ένοχα μυστικά, κοινά συμφέροντα σε ένα καθεστώς αδιαφάνειας, οικογενειακός νεποτισμός, η κακώς εννοούμενη αλληλεγγύη ενός κλειστού σιναφιού που φράσσει τον δρόμο σε νέες φωνές κ.ο.κ. Η (μεταφορική ή και κυριολεκτική ενίοτε) έμφαση είναι στο ότι η μεν απαρχή της γνωριμίας είναι η στενή σεξουαλική καύλα και η γοητεία της αλλαξοκωλιάς. Μετά όμως από την πράξη, το άναμμα τσιγάρου κ.τ.λ., αναπτύσσονται και φιλικές/ κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των συμμετεχόντων στη λογική του "καλή κι η μαλακία, αλλά με το γαμήσι γνωρίζεις κόσμο", οι οποίες υπερβαίνουν την απλή κοινωνικοποίηση, καθώς δένει τους απαρτίζοντες το τρελό παρεάκι ένα κοινό μυστικό, ένα κοινό τελετουργικό, μια βιωματική εγγύτητα αποκτημένη με ιδρώτα και σπέρμα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

α) Κυριολεκτικά

  1. Πάντως η παρτουζοπαρέα που αριθμούσε 23 άτομα (9 κορίτσια και 14 αγόρια μεταξύ τους και κάποιους bi αλλά και κανονικούς πούστηδες και λεσβίες) διαλύθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες. (Από διαδικτυακό ερωτογράφημα.)
  2. Άκουσέ με λοιπόν νυχτοπούλι, άμα θες ραντεβουδάκι να σε κάνω να γελάσεις εσένα το κο(σ)τάκι και την παρτουζοπαρέα σου ενημέρωσέ με είμαι εδώ. (Από σεξοφόρουμ)

β) Κάπως πιο μεταφορικά:

  1. Σ΄αυτό το μπουρδέλο το κράτος που βγάζει λάδι ελιά πορτοκάλια ρουφιάνους καταδότες λαμόγια μπινέδες πούστηδες κωλογλείφτες πουλημένα πολιτικά τομάρια δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση και οι καλλιτέχνες του κώλου και της αλλαξοκωλιάς. Μάλιστα αποκτήσαμε και εκπομπές με την απαραίτητη παρτουζοπαρέα στα κανάλια για να μας λένε ποιος γαμάει ποιον πώς και από πού πιάσαμε πάτο μάγκες και δεν έχουμε και νύχια για να βρούμε πετρέλαιο. (Από σχόλιο στο press-gr.com)
  2. Ένας παππούς που μας ξέμεινε από την παρτουζοπαρέα του Αντρέα και τον κάναμε Πρόεδρο Δημοκρατίας. (Από σατιρική εκπομπή)
  3. Έλα μωρέ που κάνει πως δεν καταλαβαίνει για τα βραβεία. Όλοι οι συγγραφείς στην Αθήνα μια παρτουζοπαρέα είμαστε.

Also on FANDOM

Random Wiki